Nasz zaawansowany system B2B (platforma B2B) pozwoli na maksymalną optymalizację kosztów, dzięki pełnej kontroli nad procesami operacyjnymi między Twoją firmą i kontrahentami.Nasze systemy informatyczne B2B dla biznesu cieszą się dużym uznaniem firm z nami współpracujących.
Zapoznaj się z podstawowymi funkcjonalnościami systemów B2B
FUNKCJE ADMINISTRACYJNE
- baza produktów – nazwa, kody kreskowe, numery katalogowe, opis, cechy i parametry, ceny, stawki VAT, ceny promocyjne,
- podział produktów na kategorie,
- zarządzanie stanami magazynowymi,
- zarządzanie bazą klientów (adresy, rabaty indywidualne),
- gromadzenie i zarządzanie zamówieniami (dostawy, płatności, stany, rabaty),
- tworzenie raportów i zestawień wewnętrznych dla poszczególnych działów firmy (np. w formie dokumentów PDF, XLS, CSV),
- statystyki sprzedaży (rozbicie na okresy czasu, wartości porównawcze, wykresy),
- import bazy produktów ze źródeł zewnętrznych,
- udostępnianie informacji o produktach, ich cenach i stanach magazynowych dla partnerów biznesowych
- integracje z serwisami zewnętrznymi (platformy sprzedażowe, serwisy opinii),
- integracje z programami kasowymi.
FUNKCJE KLIENTA
- automatyczna rejestracja,
- bezpieczne logowanie SSL z możliwością zapamiętania sesji,
- przeglądanie i filtrowanie oferty wg kategorii, producenta, wyszukiwanie tekstowe, filtry cen,
- koszyk zamówień,
- automatyczne płatności (np. PayU, dotpay, PayPal, Przelewy24),
- podgląd statusu zamówienia,
- przeglądanie historii zamówień.

Poznaj korzyści płynące z używania systemów B2B
Platforma B2B łączy w sobie najlepsze cechy sklepu internetowego i systemu zarządzania sprzedażą. Twoim zaufanym Klientom pozwala na szybkie zamawianie towarów i usług, a obsłudze wszelkie potrzebne funkcje do realizacji zamówień. Dzięki obustronnym integracjom możliwa jest szybka wymiana informacji o asortymencie, automatyczna aktualizacja cen i stanów magazynowych – niezależnie od ilości pozycji w ofercie – liczonych w setkach, czy dziesiątkach tysięcy.
